Miejsko - Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Piszu

Biuletyn Informacji Publicznej

PROTOKÓŁ Z POSIEDZENIA KOMISJI PRZETARGOWEJ W związku z prowadzonym postępowaniem w trybie przetargu nieograniczonego przez MGOPS w Piszu

Pisz, dnia 2 listopad 2010r.

 

 

 

PROTOKÓŁ

Z POSIEDZENIA KOMISJI PRZETARGOWEJ

W związku z prowadzonym postępowaniem w trybie przetargu nieograniczonego przez MGOPS w Piszu

Komisja  Przetargowa w składzie:

1.      Przewodniczący – Renata Dulisch

2.      Sekretarz – Karolina Przychodzeń

3.      Członek – Wiesława Wasiulewska

4.      Członek – Urszula Sobiewska-Borys

w dniu 2 listopada 2010r. o godz. 9:20 zebrała się celem otwarcia ofert i wyłonienia Wykonawcy na dostawę sprzętu gastronomicznego i mebli do stołówek oraz punktów wydawania posiłków w placówkach oświatowych w Gminie Pisz.

Ustalono:

1.      W wyznaczonym terminie wpłynęło 11 ofert:

  • Delta Alliance Mirosław Kusztal, ul. Radiowa 28, 10-208 Olsztyn;
  • Gastrostal Piotr Solarski, Kopcie 16, 07-110 Grębków;
  • TopGastro Centrum Wyposażania Gastronomi, ul. Karmelkowa 68, 51-319 Wrocław;
  • Toma-Gastro Tomasz Baranek, ul. Storczyków 2a, 41-303 Dąbrowa Górnicza;
  • Raptor, ul. Hedera 17/15, 10-691 Olsztyn;
  • Gastro-Mania Spółka Jawna K. Celińska-Zmorzyńska, B. Głuchowska, ul. Łopuszańska 36, 02-220 Warszawa;
  • Allgast wszystko dla gastronomi, ul. Gdańska 145B, 85-022 Bydgoszcz;
  • Przemko Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe Przemysław Biedrzycki, ul. Spokojna 9 C, 18-400 Łomża;
  • Przedsiębiorstwo Wielobranżowe GASTRONET Dariusz Wądołowski, ul. Orzyska 11, 12-200 Pisz;
  • Gastroproces Dagmar Słowiński, pl. Zwycięstwa 2, 90-312 Łódź;
  • Klimatex Jacek Kujawa, ul. Sienkiewicz 17D, 78-100 Kołobrzeg;

2.W trakcie analizy dokumentów pod względem merytorycznym i rachunkowym Komisja dopatrzyła się nieprawidłowości w złożonych ofertach związanych z błędnie dokonanymi podsumowaniami oraz braku certyfikatów jakości.

3.Zgodnie z art. 87 ust.2 pkt. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U. z 2010r. poz. 113 poz. 759 z póz. zm.) Komisja Przetargowa zawiadomiła Wykonawców o zaistniałych pomyłkach rachunkowych oraz wezwała na podstawie art. 26 ust. 3 w/w ustawy Wykonawcę do uzupełnienia brakujących dokumentów.

4.Komisja przetargowa wyznaczyła nowy termin do ponownego rozpatrzenia ofert na dzień 5 listopada 2010r. o godz. 11:00.

Pliki do pobrania:
Data powstania: czwartek, 4 lis 2010 13:46
Data opublikowania: czwartek, 4 lis 2010 13:56
Data przejścia do archiwum: wtorek, 7 gru 2010 14:51
Opublikował(a): Zbigniew Podbielski
Zaakceptował(a): Zbigniew Podbielski
Artykuł był czytany: 2152 razy