PROTOKÓŁ Z POSIEDZENIA KOMISJI PRZETARGOWEJ W związku z prowadzonym postępowaniem w trybie przetargu nieograniczonego przez MGOPS w Piszu
Pisz, dnia 2 listopad 2010r.
PROTOKÓŁ
Z POSIEDZENIA KOMISJI PRZETARGOWEJ
W związku z prowadzonym postępowaniem w trybie przetargu nieograniczonego przez MGOPS w Piszu
Komisja Przetargowa w składzie:
1. Przewodniczący – Renata Dulisch
2. Sekretarz – Karolina Przychodzeń
3. Członek – Wiesława Wasiulewska
4. Członek – Urszula Sobiewska-Borys
w dniu 2 listopada 2010r. o godz. 9:20 zebrała się celem otwarcia ofert i wyłonienia Wykonawcy na dostawę sprzętu gastronomicznego i mebli do stołówek oraz punktów wydawania posiłków w placówkach oświatowych w Gminie Pisz.
Ustalono:
1. W wyznaczonym terminie wpłynęło 11 ofert:
- Delta Alliance Mirosław Kusztal, ul. Radiowa 28, 10-208 Olsztyn;
- Gastrostal Piotr Solarski, Kopcie 16, 07-110 Grębków;
- TopGastro Centrum Wyposażania Gastronomi, ul. Karmelkowa 68, 51-319 Wrocław;
- Toma-Gastro Tomasz Baranek, ul. Storczyków 2a, 41-303 Dąbrowa Górnicza;
- Raptor, ul. Hedera 17/15, 10-691 Olsztyn;
- Gastro-Mania Spółka Jawna K. Celińska-Zmorzyńska, B. Głuchowska, ul. Łopuszańska 36, 02-220 Warszawa;
- Allgast wszystko dla gastronomi, ul. Gdańska 145B, 85-022 Bydgoszcz;
- Przemko Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe Przemysław Biedrzycki, ul. Spokojna 9 C, 18-400 Łomża;
- Przedsiębiorstwo Wielobranżowe GASTRONET Dariusz Wądołowski, ul. Orzyska 11, 12-200 Pisz;
- Gastroproces Dagmar Słowiński, pl. Zwycięstwa 2, 90-312 Łódź;
- Klimatex Jacek Kujawa, ul. Sienkiewicz 17D, 78-100 Kołobrzeg;
2.W trakcie analizy dokumentów pod względem merytorycznym i rachunkowym Komisja dopatrzyła się nieprawidłowości w złożonych ofertach związanych z błędnie dokonanymi podsumowaniami oraz braku certyfikatów jakości.
3.Zgodnie z art. 87 ust.2 pkt. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U. z 2010r. poz. 113 poz. 759 z póz. zm.) Komisja Przetargowa zawiadomiła Wykonawców o zaistniałych pomyłkach rachunkowych oraz wezwała na podstawie art. 26 ust. 3 w/w ustawy Wykonawcę do uzupełnienia brakujących dokumentów.
4.Komisja przetargowa wyznaczyła nowy termin do ponownego rozpatrzenia ofert na dzień 5 listopada 2010r. o godz. 11:00.
- załącznik (pdf) 4 lis 2010 13:56 0,15 MB