PROTOKÓŁ Z POSIEDZENIA KOMISJI PRZETARGOWEJ
Pisz, dnia 6 grudnia 2010r.
PROTOKÓŁ
Z POSIEDZENIA KOMISJI PRZETARGOWEJ
W związku z prowadzonym postępowaniem w trybie przetargu nieograniczonego przez MGOPS w Piszu
Komisja Przetargowa w składzie:
1. Przewodniczący – Renata Dulisch
2. Sekretarz – Karolina Przychodzeń
3. Członek – Wiesława Wasiulewska
4. Członek – Urszula Sobiewska-Borys
w dniu 6 grudnia 2010r. o godz. 14:40 ponownie zebrała się z powodu wpływu oferty na dostawę drobnego sprzętu gastronomicznego do stołówek oraz punktów wydawania posiłków w placówkach oświatowych w Gminie Pisz.
Ustalono, że:
- Oferta złożona przez IBC EUROSERWIS SP.Z.O. ŁOSICE 25, 55-095 MIRKÓW na dostawę sprzętu gastronomicznego do stołówek oraz punktów wydawania posiłków w placówkach oświatowych w Gminie Pisz została dostarczona firmą kurierską(DHL) do siedziby Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Piszu w dniu 6.12.2010r.
o godz. 14:30, , tj. po wyznaczonym terminie.
- Komisja Przetargowa działając zgodnie z art. 84 ust.2 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych (tj. Dz. U. z 2010r Nr 113 poz. 759 z późn, zm.)- w postępowaniu o udzielenie zamówienia o wartości mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust. 8, zamawiający niezwłocznie zwraca ofertę, która została złożona po terminie.