OGŁASZA NABÓR NA ZORGANIZOWANIE I PRZEPROWADZENIE TRENINGU KOMPETENCJI I UMIEJĘTNOŚCI SPOŁECZNYCH PROWADZONYCH PRZEZ PSYCHOLOGA
ZAJĘCIA GRUPOWE I INDYWIDUALNE
- ZAMAWIAJĄCY:
Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Piszu
12-200 Pisz, ul. Wąglicka 1
Tel.(087)4233654
REGON 790196563 NIP 849-10-12-441
e-mail: mgops_pisz@post.pl
strona internetowa: www.mgops.bip.pisz.hi.pl
- TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie uproszczonym o wartości szacunkowej poniżej 14 tyś euro, na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych
(teks jednolity: Dz. U. z 2010 Nr 113 poz. 759 z późniejszymi zmianami), zwanej dalej ustawą Pzp lub ustawą.
- III. RODZAJ ZAMÓWIENIA: usługi.
- IV. FORMA ZATRUDNIENIA: umowa wykonania usługi.
- V. OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA ORAZ WIELKOŚCI LUB ZAKRESU ZAMÓWIENIA:
- Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzenia zajęć w ramach „TRENINGU KOMPETENCJI I UMIEJĘTNOŚCI SPOŁECZNYCH” prowadzonych przez psychologa
w związku z realizacją projektu „Piska Akademia Aktywności”
.
- Przedmiot zamówienia realizowany będzie przez instytucję szkoleniową lub podmiot prowadzący działalność gospodarczą uprawnioną do prowadzenia zajęć z zakresu psychologii .
- Celem warsztatów jest integracja i aktywizacja uczestników, rozwijanie umiejętności psychospołecznych, samodzielnego podejmowania decyzji, wzrost samooceny i wiary we własne możliwości, rozwijanie komunikacji interpersonalnej, empatii oraz asertywności, radzenie sobie ze stresem i emocjami, nauka odpowiedzialności i inne zależnie od zidentyfikowanych potrzeb grupy. Przedmiotem warsztatów jest również indywidualne wsparcie psychologiczne uczestników.
- VI. UCZESTNICY: Zajęcia mają mieć charakter grupowy ( 24h/gr) oraz indywidualny( 20h/gr. – zależnie od indywidualnych potrzeb uczestników) prowadzone przez psychologa - skierowane do grupy docelowej – tj. 71 osób podzielonych na 4 grupy szkoleniowe, w tym:
- 2 grupy, to uczestnicy projektu w wieku 18-24 ( 2x 18 osób)
- 2 grupy, to uczestnicy projektu w wieku 25-64 ( 1x 17 osób i 1x18 osób )
OPIS WARSZTATÓW
Numer części zamówienia |
Nazwa zadania (kursu/warsztatów) |
Planowana liczba osób
|
Miejsce wykonania zadania |
Wymagana liczba godzin (zegarowych) / liczba godzin całkowita |
Termin realizacji |
Rodzaj zaświadczenia, jakie powinni otrzymać absolwenci warsztatów/ |
|
Wymagania i warunki realizacji zadania (kursy, warsztaty) |
|||||||
I |
Trening kompetencji i umiejętności społecznych |
71 osób 4 grupy w tym:
2gr x po18 osób (w wieku 18-24l.)
2gr 1 x 18 osób 1x 17 osób (w wieku 25-64.)
. |
Zajęcia Grupowe
24h x 4gr.
Pomieszczenia KIS
Zajęcia indywidualne 20h x 4 gr.
|
96 godzin, tj.: 24h x 4 gr. Spotkania powinny odbywać się nie częściej niż 1 raz w tygodniu po 4 godz. w każdej grupie ( 4 dni ). |
Maj-czerwiec 2012 |
zaświadczenie potwierdzające ukończenie warsztatów na zaświadczeniu należy umieścić logotyp POKL oraz UE zgodnie z wytycznymi oznaczenia projektów w ramach POKL |
|
Zajęcia powinny odbywać się: od poniedziałku do piątku w godzinach:
od 8:00 do 15:00 w siedzibie Miejsko – Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Piszu,
ul. Wąglicka 1, 12-200 Pisz – pok. nr 25 Klub Integracji Społecznej (KIS ).
- VII. PODSTAWOWE OBOWIĄZKI:
- Przeprowadzenie warsztatów psychologiczno - doradczych, w celu niwelowania problemów natury psychospołecznej uniemożliwiających bądź ograniczających integrację społeczną i zawodową uczestników/uczestniczek projektu (np. syndromu wyuczonej bezradności, niechęci do włączania się w jakąkolwiek aktywność na polu społecznym i zawodowym, braku wiary we własne siły i możliwości, obawy związane ze zmianą obecnej sytuacji)
- Pomoc psychologiczna w rozwiązywaniu problemów rodzinnych i udzielanie wsparcia uczestnikom projektu „PISKEJ AKADEMII AKTYWNOŚCI” .
- Wspieranie uczestników projektu w zakresie podnoszenia ich kompetencji życiowych i umiejętności społecznych, oraz zachowań asertywnych.
4. Współpraca z Koordynatorem i pozostałymi członkami Zespołu Zarządzającego wdrażaniem projektu.
- Opracowanie i przygotowanie konspektów zajęć oraz materiałów na warsztaty ( ćwiczenia, projekcje multimedialne, i.in.) oraz systematyczne przekazywanie ich do Biura projektu /bez obciążeń prawami autorskimi osób trzecich/.
- Po zakończeniu warsztatów – opracowania sprawozdanie podsumowujące zawierające wnioski
z prowadzonych warsztatów, w tym: diagnoza problemów, wyniki testów efektywności, badań, ankiet,
i inne ).
- VIII. WYMAGANIA
NIEZBĘDNE:
- Wykształcenie wyższe: dyplom magistra psychologii– uprawniający do wykonywania zawodu psychologa stosownie z Ustawą o szkolnictwie wyższym.
- Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku.
- Doświadczenie na stanowisku psychologa min. 3 lata.
- Doświadczenie w pracy grupowej z osobami dorosłymi.
- Doświadczenie w pracy z osobami wykluczonymi społecznie ( długotrwałe bezrobocie, uzależnienia, kryzysy rodzinne) min. 3 letnie.
- Dyspozycyjność, systematyczność i rzetelność w realizacji obowiązków.
WYMAGANE DOKUMENTY:
- Życiorys zawodowy psychologa.
- Kserokopie dyplomów lub innych dokumentów potwierdzających kwalifikacje i uprawnienia.
- Oświadczenie o posiadaniu wymaganych uprawnień, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania
takich uprawnień.
- Kserokopie innych dokumentów wg uznania kandydata.
- Referencje potwierdzające wykonane usługi szkoleniowe z zakresu doradztwa psychologicznego wykonane na rzecz innych Podmiotów.
- Propozycja ramowego programu pracy- wg własnego wzoru .
- Ksero wpisu do rejestru działalności gospodarczej ( instytucja szkoleniowa/ działalność gospodarcza)
- Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia – załącznik nr 1
- Oświadczenie o posiadaniu wymaganego potencjału kadrowego , wiedzy i doświadczenia – załącznik nr 2
POTENCJAŁ KADROWY:
- posiadanie przez wykładowcę / instruktora ( psycholog) wykształcenia wyższego zgodnego z kierunkiem warsztatu lub prowadzonego przedmiotu oraz uprawnienia do wykonywania zawodu.
- posiadanie przez wykładowcę/ instruktora ( psycholog) co najmniej 3 letniego doświadczenia zawodowego w okresie ostatnich 5 latach przed dniem wszczęcia postępowania, zgodnego z kierunkiem szkolenia lub prowadzonego przedmiotu,
Kopie składanych dokumentów muszą być potwierdzone „za zgodność z oryginałem” przez oferenta/oferętkę własnoręcznym podpisem.
Do wymaganych dokumentów prosimy o dołączenie klauzuli „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. (Dz. U. z 2002r. Nr 101. poz. 926).
Dopuszcza się możliwość złożenia oferty na prowadzenie zajęć w mniej niż w 4 grupach, jednak nie mniej niż w 2 grupach, przy czym konieczna jest łączna realizacja zajęć indywidualnych i grupowych.
- IX. KOSZT WARSZTATÓW POWINIEN OBEJMOWAĆ:
- Warsztaty w wymiarze 176godz.- zajęcia grupowe i indywidualne (24hx4gr/ 20hx4gr)
- Czas trwania zajęć/ warsztatów to: 60 minut, w tym zajęcia edukacyjne liczące 50 minut oraz przerwa
10 minut.
- Zaświadczenia ukończenia warsztatów.
- Materiały dydaktyczne/szkoleniowe dla każdego uczestnika, tj. : długopis , notesA4, teczka A4, książka o tematyce związanej z przedmiotem warsztatów, pendrive 4 GB, skrypty, inne – powyższe materiały muszą być oznakowane zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach POKL.
Jeden komplet materiałów przeznaczonych dl uczestników należy załączyć do sprawozdania końcowego.
- Wykonawca powinien zapewnić niezbędne materiały dydaktyczne wykorzystywane podczas zajęć
( np. podręcznik, skrypty, papier, bloki - flipchart, markery, zakreślacze, sprzęt mutlinedialny oraz materiały
audiowizualne – prezentacje, filmy do prowadzenia zajęć itp.)
- Wynagrodzenie wykładowców.
- X. KRYTERIUM WYBORU WYKONAWCY:
Spełnienie wyżej wymienionych wymagań zawartych w ogłoszeniu – obowiązkowe, oraz:
- atrakcyjność programowa oraz materiały dydaktyczne ( 0-20 pkt)- punkty przyznawane będą przez poszczególnych członków komisji.
- doświadczenie zawodowe trenera/ów (0-10 pkt) - punkty przyznawane będą przez poszczególnych członków komisji.
- cena (0-70 pkt) - maksymalną liczbę punktów otrzyma Wykonawca, który zaproponuje najniższą całkowitą cenę brutto za wykonanie usługi.
Aplikacje, które wpłyną do MGOPS w Piszu po upływie wyżej wymienionego terminu nie będą rozpatrywane.
Informacja o wynikach naboru zostanie zamieszczona na tablicy informacyjnej MGOPS w Piszu oraz na stronie internetowej www.mgops.bip.pisz.hi.pl
Z wybranym/i oferentem/i zostanie podpisana umowa na przeprowadzenie zająć.
Wykonawca zobowiązuje się przedstawić zakres zadań według autorskiego projektu, który zobowiązuje się on złożyć w siedzibie MGOPS w Piszu nie później niż na 3 dni przed rozpoczęciem zajęć.
- XI. TERMIN PODPISANIA UMOWY -ustala się na 3 dni od pisemnego poinformowania wybranego/ych Wykonawców / lub za obustronnym uzgodnieniem - we wskazanym terminie/
Wszelkich informacji na temat przedmiotu zamówienia udziela:
Pani Dorota Karpińska oraz Pani Grażyna Witkowska
tel. 87- 4233654
załączniki dostępne na stronie internetowej www.mgops.bip.pisz.hi.pl
- XII. TERMIN I MIEJSCE ZŁOŻENIA DOKUMENTÓW:
Osoby zainteresowane prosimy o składanie dokumentów w zamkniętej kopercie z dopiskiem:
PSYCHOLOG -„TRENING KOMPETENCJI I UMIEJĘTNOŚCI SPOŁECZNYCH”
na adres:
Miejsko – Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Piszu
ul. Wąglicka 1, 12-200 Pisz
lub złożyć bezpośrednio w sekretariacie MGOPS w Piszu
w terminie do: 14 maja 2012r. do godz. 10:00
DYREKTOR
MIEJSKO –GMINNEGO
OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ
w Piszu
mgr Elwira Świetlicka
- Załącznik (doc) 19 kwi 2012 13:48 0,3 MB