Miejsko - Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Piszu

Biuletyn Informacji Publicznej

OGŁASZA NABÓR NA ZORGANIZOWANIE I PRZEPROWADZENIE TRENINGU KOMPETENCJI I UMIEJĘTNOŚCI SPOŁECZNYCH PROWADZONYCH PRZEZ PSYCHOLOGA

ZAJĘCIA GRUPOWE I INDYWIDUALNE

  1. ZAMAWIAJĄCY:

Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Piszu

12-200 Pisz, ul. Wąglicka 1

Tel.(087)4233654

REGON 790196563 NIP 849-10-12-441

e-mail: mgops_pisz@post.pl

strona internetowa: www.mgops.bip.pisz.hi.pl

  1. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:

Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie uproszczonym o wartości szacunkowej poniżej 14 tyś  euro, na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004r.  Prawo zamówień publicznych

(teks jednolity: Dz. U. z 2010  Nr 113  poz. 759 z późniejszymi zmianami), zwanej dalej ustawą Pzp lub ustawą.

  1. III. RODZAJ ZAMÓWIENIA: usługi.
  2. IV. FORMA ZATRUDNIENIA: umowa wykonania usługi.

  1. V. OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA ORAZ WIELKOŚCI LUB ZAKRESU ZAMÓWIENIA:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzenia zajęć w ramach „TRENINGU KOMPETENCJI I UMIEJĘTNOŚCI SPOŁECZNYCH” prowadzonych przez psychologa

w związku z realizacją projektu „Piska Akademia Aktywności”

.

  1. Przedmiot zamówienia realizowany będzie przez instytucję szkoleniową lub podmiot prowadzący działalność gospodarczą uprawnioną do prowadzenia zajęć z zakresu psychologii .

 

  1. Celem warsztatów jest integracja i aktywizacja uczestników, rozwijanie umiejętności psychospołecznych, samodzielnego podejmowania decyzji, wzrost samooceny i wiary we własne możliwości, rozwijanie komunikacji interpersonalnej, empatii oraz asertywności, radzenie sobie ze stresem i emocjami, nauka odpowiedzialności i inne zależnie od zidentyfikowanych potrzeb grupy. Przedmiotem warsztatów jest również  indywidualne wsparcie psychologiczne uczestników.

 

  1. VI. UCZESTNICY: Zajęcia mają mieć charakter grupowy ( 24h/gr) oraz indywidualny( 20h/gr. – zależnie od indywidualnych potrzeb uczestników) prowadzone przez  psychologa  - skierowane do grupy docelowej – tj. 71 osób podzielonych na 4 grupy szkoleniowe, w tym:

- 2 grupy, to  uczestnicy projektu w wieku 18-24 ( 2x 18 osób)

- 2 grupy, to  uczestnicy projektu w wieku 25-64 ( 1x 17 osób i 1x18 osób )

 

OPIS WARSZTATÓW

Numer części zamówienia

Nazwa zadania

(kursu/warsztatów)

Planowana liczba

osób

Miejsce wykonania zadania

Wymagana liczba godzin (zegarowych)

/ liczba godzin całkowita

Termin realizacji

Rodzaj zaświadczenia, jakie powinni otrzymać absolwenci warsztatów/

Wymagania i warunki realizacji zadania (kursy, warsztaty)

I

 

Trening kompetencji i umiejętności społecznych

71 osób

4 grupy w tym:

 

Ÿ   2gr x po18 osób

(w wieku  18-24l.)

 

Ÿ 2gr 1 x 18 osób

1x 17 osób (w wieku  25-64.)

 

.

Zajęcia

Grupowe

 

24h x 4gr.

 

Pomieszczenia KIS

 

Zajęcia indywidualne

20h x 4 gr.

 

 

 

 

96 godzin, tj.:

24h x 4 gr.

Spotkania powinny odbywać się nie częściej niż 1 raz w tygodniu po 4 godz. w każdej grupie ( 4 dni ).

 

Maj-czerwiec 2012

zaświadczenie potwierdzające ukończenie warsztatów

na zaświadczeniu należy umieścić logotyp POKL oraz UE zgodnie z wytycznymi oznaczenia projektów w ramach POKL









Zajęcia powinny odbywać się:  od poniedziałku do piątku w godzinach:

od 8:00 do 15:00 w siedzibie Miejsko – Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Piszu,

ul. Wąglicka 1, 12-200 Pisz – pok. nr 25  Klub Integracji Społecznej  (KIS ).

 

 

  1. VII. PODSTAWOWE OBOWIĄZKI:
  2. Przeprowadzenie warsztatów psychologiczno - doradczych, w celu niwelowania problemów natury psychospołecznej uniemożliwiających bądź ograniczających integrację społeczną i zawodową uczestników/uczestniczek projektu (np. syndromu wyuczonej bezradności, niechęci do włączania się w jakąkolwiek aktywność na polu społecznym i zawodowym, braku wiary we własne siły i możliwości, obawy związane ze zmianą obecnej sytuacji)
  3. Pomoc psychologiczna w rozwiązywaniu problemów rodzinnych i udzielanie wsparcia uczestnikom projektu „PISKEJ AKADEMII AKTYWNOŚCI” .
  4. Wspieranie uczestników projektu w zakresie podnoszenia ich kompetencji życiowych i umiejętności społecznych, oraz zachowań asertywnych.

4.  Współpraca z Koordynatorem i pozostałymi członkami Zespołu Zarządzającego wdrażaniem projektu.

  1. Opracowanie i przygotowanie konspektów zajęć oraz materiałów na warsztaty ( ćwiczenia, projekcje multimedialne, i.in.) oraz systematyczne przekazywanie ich do Biura projektu /bez obciążeń prawami autorskimi osób trzecich/.
  2. Po zakończeniu warsztatów – opracowania sprawozdanie podsumowujące zawierające wnioski

z prowadzonych warsztatów, w tym: diagnoza problemów, wyniki testów efektywności, badań, ankiet,

i inne ).

 

  1. VIII. WYMAGANIA

NIEZBĘDNE:

  1. Wykształcenie wyższe: dyplom magistra psychologii– uprawniający do wykonywania zawodu psychologa stosownie z Ustawą o szkolnictwie wyższym.
  2. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku.
  3. Doświadczenie na stanowisku psychologa min. 3 lata.
  4. Doświadczenie w pracy grupowej z osobami dorosłymi.
  5. Doświadczenie w pracy z osobami wykluczonymi społecznie ( długotrwałe bezrobocie, uzależnienia, kryzysy rodzinne) min. 3 letnie.
  6. Dyspozycyjność, systematyczność i rzetelność w realizacji obowiązków.

WYMAGANE DOKUMENTY:

  1. Życiorys zawodowy psychologa.
  2. Kserokopie dyplomów lub innych dokumentów potwierdzających kwalifikacje i uprawnienia.
    1. Oświadczenie o posiadaniu wymaganych uprawnień, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania

takich uprawnień.

  1. Kserokopie innych dokumentów wg uznania kandydata.
    1. Referencje potwierdzające wykonane usługi szkoleniowe z zakresu doradztwa psychologicznego wykonane na rzecz innych Podmiotów.
    2. Propozycja ramowego programu pracy- wg własnego wzoru .
    3. Ksero wpisu do rejestru działalności gospodarczej ( instytucja szkoleniowa/ działalność gospodarcza)
    4. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia – załącznik nr 1
    5. Oświadczenie o posiadaniu wymaganego potencjału kadrowego , wiedzy i doświadczenia – załącznik nr 2

 

POTENCJAŁ KADROWY:

  1. posiadanie przez  wykładowcę / instruktora ( psycholog) wykształcenia wyższego zgodnego z kierunkiem warsztatu  lub prowadzonego przedmiotu oraz uprawnienia do wykonywania zawodu.
  2. posiadanie przez wykładowcę/ instruktora ( psycholog) co najmniej 3 letniego doświadczenia zawodowego w okresie ostatnich 5 latach przed dniem wszczęcia postępowania, zgodnego z kierunkiem szkolenia lub prowadzonego przedmiotu,

 

Kopie składanych dokumentów muszą być potwierdzone „za zgodność z oryginałem” przez oferenta/oferętkę własnoręcznym podpisem.

Do wymaganych dokumentów prosimy o dołączenie klauzuli „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. (Dz. U. z 2002r. Nr 101. poz. 926).

 

 

Dopuszcza się możliwość złożenia oferty na prowadzenie zajęć w mniej niż w 4 grupach, jednak nie mniej niż w 2 grupach, przy czym konieczna jest łączna realizacja zajęć indywidualnych i grupowych.

 

  1. IX. KOSZT WARSZTATÓW  POWINIEN   OBEJMOWAĆ:
  2. Warsztaty w wymiarze 176godz.- zajęcia grupowe i indywidualne (24hx4gr/ 20hx4gr)
  3. Czas trwania zajęć/ warsztatów to:   60 minut, w tym  zajęcia edukacyjne liczące 50 minut oraz przerwa

10      minut.

  1. Zaświadczenia ukończenia warsztatów.
  2. Materiały dydaktyczne/szkoleniowe dla każdego uczestnika, tj. : długopis , notesA4, teczka A4, książka o tematyce związanej z przedmiotem warsztatów, pendrive 4 GB, skrypty, inne – powyższe materiały muszą być oznakowane zgodnie   z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach POKL.

Jeden komplet materiałów przeznaczonych dl uczestników należy załączyć do sprawozdania końcowego.

  1. Wykonawca powinien zapewnić niezbędne materiały dydaktyczne wykorzystywane podczas zajęć

( np. podręcznik, skrypty, papier, bloki  - flipchart, markery, zakreślacze, sprzęt mutlinedialny oraz materiały

audiowizualne –  prezentacje, filmy do prowadzenia zajęć itp.)

  1. Wynagrodzenie wykładowców.

 

  1. X. KRYTERIUM WYBORU WYKONAWCY:

 

Spełnienie wyżej wymienionych wymagań zawartych w ogłoszeniu – obowiązkowe, oraz:

  1. atrakcyjność programowa oraz materiały dydaktyczne ( 0-20 pkt)- punkty przyznawane będą przez poszczególnych członków komisji.
  2. doświadczenie zawodowe trenera/ów (0-10 pkt) - punkty przyznawane będą przez poszczególnych członków komisji.
  3. cena  (0-70 pkt)  - maksymalną liczbę punktów otrzyma Wykonawca, który zaproponuje najniższą całkowitą cenę brutto za wykonanie usługi.

 

Aplikacje, które wpłyną do MGOPS w Piszu po upływie wyżej wymienionego terminu nie będą rozpatrywane.

 

Informacja o wynikach naboru zostanie zamieszczona na tablicy informacyjnej MGOPS w Piszu oraz na stronie internetowej www.mgops.bip.pisz.hi.pl

 

Z wybranym/i oferentem/i  zostanie podpisana umowa  na przeprowadzenie zająć.

 

Wykonawca zobowiązuje się przedstawić zakres zadań według autorskiego projektu, który zobowiązuje się on złożyć w siedzibie MGOPS w Piszu nie później niż na 3 dni przed rozpoczęciem zajęć.

 

  1. XI. TERMIN PODPISANIA UMOWY -ustala się na 3 dni od pisemnego poinformowania wybranego/ych Wykonawców / lub za obustronnym uzgodnieniem - we wskazanym terminie/

 

Wszelkich informacji na temat przedmiotu zamówienia udziela:

Pani Dorota Karpińska oraz Pani Grażyna Witkowska

tel. 87- 4233654

 

załączniki dostępne na stronie internetowej www.mgops.bip.pisz.hi.pl

 

  1. XII. TERMIN I MIEJSCE ZŁOŻENIA DOKUMENTÓW:

Osoby zainteresowane prosimy o składanie dokumentów w zamkniętej kopercie z dopiskiem:

PSYCHOLOG -„TRENING KOMPETENCJI I UMIEJĘTNOŚCI SPOŁECZNYCH”

na adres:

Miejsko – Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Piszu

ul. Wąglicka 1, 12-200 Pisz

lub złożyć bezpośrednio w sekretariacie MGOPS w Piszu

w terminie do: 14  maja 2012r. do godz. 10:00

 

 

 

 

 

 

DYREKTOR

MIEJSKO –GMINNEGO

OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ

w Piszu

mgr Elwira Świetlicka

Pliki do pobrania:
Data powstania: czwartek, 19 kwi 2012 13:45
Data opublikowania: czwartek, 19 kwi 2012 13:48
Data przejścia do archiwum: wtorek, 15 maj 2012 13:12
Opublikował(a): Sławomir Muras
Zaakceptował(a): Sławomir Muras
Artykuł był czytany: 2168 razy