ZAWIADOMIENIE o unieważnieniu postępowania
Pisz, dnia 25 listopada 2009r.
Do wszystkich Wykonawców
Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie zapytania o cenę na dostawę sprzętu gastronomicznego i mebli do stołówek i punktów wydawania posiłków w placówkach oświatowych w Gminie Pisz.
ZAWIADOMIENIE
o unieważnieniu postępowania
Działając zgodnie z art. 93 ust.1 pkt. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2007r. Nr.223 poz.1655 z późn. zm.), zawiadamiam o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę sprzętu gastronomicznego i mebli do stołówek i punktów wydawania posiłków w placówkach oświatowych w Gminie Pisz prowadzonego w trybie zapytania o cenę.
UZASADNIENIE
W dniu 25.11.2009r. do godz. 11.00 Zamawiający wyznaczył termin składania ofert na dostawę sprzętu gastronomicznego i mebli do stołówek i punktów wydawania posiłków w placówkach oświatowych w Gminie Pisz w trybie zapytania o cenę.
W wyznaczonym terminie nie została złożona wymagana ilość ofert nie podlegających odrzuceniu. Zgodnie z art.93 ust.1 pkt.2 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: w postępowaniu prowadzonym w trybie zapytania o cenę nie złożono co najmniej dwóch ofert nie podlegających odrzuceniu.
W związku z powyższym postanowiono jak w sentencji.
Elwira Świetlicka
Dyrektor MGOPS