Obsługa interesantów w Miejsko-Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Piszu
INFORMACJA
W trosce o bezpieczeństwo Państwa i Państwa rodzin, kierując się dobrem zarówno klientów jak i pracowników, w Miejsko-Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Piszu od 25 maja 2020 r. stosuje się organizację bezpośredniej obsługi interesantów (wejście od strony OHP) dostosowaną do aktualnych ograniczeń, nakazów i zakazów obowiązujących w związku z wystąpieniem stanu epidemii.
- Wszelkie podania, wnioski, pisma oraz pozostałą dokumentację należy składać w pomieszczeniu wyznaczonym do przyjmowania klientów, bądź kontaktować się bezpośrednio
z pracownikami MGOPS, telefonicznie, za pośrednictwem poczty elektronicznej, poczty tradycyjnej bądź poprzez system ePUAP (elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej). - Dopuszczalna liczba interesantów przebywających, w tym samym czasie, w jednym pomieszczeniu nie może być większa niż 1 osoba na jedno stanowisko obsługi,
z wyłączeniem osób realizujących zadania w zakresie obsługi interesantów. - Na teren Ośrodka będą mogły wejść osoby, mające zakryte usta i nos przy pomocy odzieży lub jej części, maski, maseczki. Każda z wchodzących osób będzie zobowiązana do dezynfekcji rąk.
- Ponadto w dalszym ciągu sprawy można załatwiać telefonicznie pod numerem: 87 423 36 54, 87 423 54 56, 87 425 09 05 lub przez e-maila: mgops_pisz@post.pl